onsdag 4 februari 2015

Bajs, kräk och fräsig bil

Nu är det verkligen inte kul längre med allt bajs, kiss och kräk :( Varken för mig eller Esse. Ingen höjdare att hitta det här i sängen...


Eller det här på mattan...


Värst är det såklart för Esse som mår dåligt :( Fast han verkar inte lida så mycket av det ändå. Han beter sig som vanligt.

Alla eventuella tankar på att skaffa barn är dock som bortblåsta. För är det några som skapar bajs, kiss och kräk så är det ungar!

Fy... Urk...

Annars då? Har fått köra Jaguar idag :) Ja eller Shagguar som Austin Powers kallar det. Fräsigt!


Elis borde ha hyrbil via jobbet oftare! :) Men han verkar mest använda bilen som papperskorg... Tomma kaffekoppar (3!), snaskpapper och petflaskor överallt.


På tal om snask: Har ni testat denna nyhet?


Inte? Om du inte gillar lakrits ska du inte prova den! Hur kan choklad+choklad helt plötsligt smaka lakrits? :S Urk... Besvikelsen är stor!

Sist, så är jag fasligt nöjd över att jag har fått börja använda garaget. Båten är på vinterförvaring och min Cosby får stå inne med bland annat mörttanken och trädgårdsmöblerna.


Så skönt att slippa skrapa rutorna på morgonen!
Någon gång i framtiden är planen att lägga betongmatta där inne... och isolera... kanske även dra in värme...
Någon gång... Kanske...

4 kommentarer:

Lisa Eriksson sa...

Why oh Why lägger du upp bilder på bajs och kräks? Blä nu mår jag illa :-(

Ass sa...

Ska jag må dåligt så ska alla andra göra det också ;) Var glad att jag inte la upp det värsta :)

Lisa Eriksson sa...

Vad snällt av dig!

Lisa Eriksson sa...

Vad snällt av dig!