torsdag 18 december 2014

Sista rycket

En ynka jobbdag kvar... Varit fasligt mycket nu på slutet och ett slit för att hinna klart allt innan ledigheten, men snart...

Imorgon blir det sedan julpyssel efter jobbet. Planen är att granen ska kläs och att det ska bakas goda saker. Får se både hur det går, vad det blir och hur det smakar :)

Ska i vart fall bli ofantligt skönt med ledigt! Kroppen är inte nöjd med mig av detta stressande och monotona arbete. Jag spänner mig som aldrig förr och det strålar upp från handen som inte är nöjd med alla snabbkommandon. Jag har nog aldrig varit i så här stort behov av ledigt förr faktiskt.

Ett inlägg är ju tråkigt utan bild, så jag tar en favorit i repris! :)


Passande i juletid tänkte jag...

3 kommentarer:

Tidningsbudet sa...

Tips: sväng förbi ditt lokala apotek och konsultera dess farmaceuter om skenor till handlederna. Årets julklapp... :)

Ass sa...

Tack för tipset :) Har dock redan testat handledsskydd och det hjälper inte eftersom problemet inte sitter där utan uppkommer för att jag spretar ut lillfingret för att trycka in ctrl :(

Tidningsbudet sa...

Aha... Syrran har tangentbordsjobb och har fått lov att skaffa nattskenor när hennes händer blev bråkiga, så om det var där skon klämde...