onsdag 31 december 2014

Hundra hundar

Har nu landat hemma igen efter över en vecka hos mamma. Jag gjorde inte direkt något där, tog mig knappt ut på promenader, jag orkade bara inte. Kände mig helt slut och trött hela tiden så det räckte med några småbesök hos syskon och att spela spel hos mor. Hoppas bara inte att det är något mer än att kroppen var trött...

När Elis kom blev det i alla fall promenader med Mr Rastlös :P


Bjöd in oss själva till hundpromenad med crazydogfamily :)


Började bra med att alla satt och väntade på sin tur att få gå igenom grindhålet, men ganska snart var det hundar åt alla håll :)


Molly fick vara med, men eftersom promenaden inte var helt valpanpassad så fick hon bli buren en del.


Hon ser ju liten och nätt ut (om man jämför med Spike), men det blev fasligt tungt att gå med henne i famnen.


Mimmi gör vad som helst för att få vara med i bild...


Vi turades om att bära runt på Molly. Snart är det nog Elis som tjatar på mig om hund, tror ni inte det? Ja och då är det ju inte mitt "fel" om vi "måste" skaffa en... :)


Spike pustar ut efter promenaden.


Mr Kottlover, även känd som Simba,


Är lite avundsjuk på att Elis är Spikes favorit, det brukar ju vara jag när inte han är med! Tror det är för att Elis byxor luktar fisk... Nästa gång ska jag ha med en nors i fickan! :)


Hej då Hagvägen!


Ses snart igen, och då hoppas jag att även Wilma vill vara med på fler kort!

1 kommentar:

Tjoxen sa...

Det kan vara en åldersdepression eller svininfluensa. Gott nytt år!