måndag 8 december 2014

Komplett samling

Jag har visserligen haft komplett samling av Kalle Ankas pocketar några veckor, men nu har jag även fått ihop bokhyllor åt den, så nu känns det lite extra bra. Se så tjusigt det blev! :)


Riktigt kul att ha fått tag i alla :) 435 stycken just nu. Började samla 1992, men det var först för något år sedan jag fick för mig att försöka få tag i de tidigare numren också.

Köpte bokhyllor som har plats för några fler nummer, för jag kan väl inte sluta nu?! :P

4 kommentarer:

Tidningsbudet sa...

Du kanske skulle ha köpt en tredje matchande och ställt i förrådet? Böcker har en tendens att föröka sig... ;)

Ass sa...

Jag har tänkt tanken... Men samtidigt räknat ut att det är många år innan denna är full :)

Acchon sa...

Fantastiskt avundsjuk! Underbara serier!

Anonym sa...

Det ska du vara ;-) Riktigt kul att fått tag i alla!