måndag 25 augusti 2014

Sabaton

Besök! Jag gillar besök :) Ja och besöket såg ut att ha det trevligt de också framför 8-bitars :) Ja och vem kan vara ledsen när man spelar tv-spel?! Ja om man inte förlorar är klart..


Kanske var det Bubble Bobble som var så underhållande. Det fick något ryck och helt plötsligt vad Kidds drake upp och ner och körde :-O


Elis "fick" dock inte vara med utan han hade kökstjänst med en del av lördagens fångst. Någon som vill komma på gösmiddag? :)


Ja för det blev ingen gös i lördags. Istället laddade vi med pizza så vi skulle orka studsa på konserten.


Laddade även upp med att spela sänka dig.


Min motståndare hade inte en chans ;) men han var lika glad för det!


Multitasking: Fotboll på tv:n, Sabaton i högtalarna och spel på bordet.


Sen blev det busspremiär från Forshaga. Så här satt Robin när han passerade "Klaraälven" :)


Tyvärr hölls speltiderna mycket bättre än vad de brukar så vi missade Amranthe som var förförband :S Aja, man kan inte få allt?!


Jag verkar i alla fall ha varit lika glad för det :D Skön bild!


D-A-D som var förband har jag inte så bra koll på. Kände väl igen 3 låtar eller något men det var bra.

Sabaton då? Ja man fick precis det man förväntade sig tycker jag :) Ja och det är ju riktigt bra! :)


På toaletten hittade jag förövrigt en kramsugen alien :)


Tog sedan en taxi mot rud för att gå på efterfesten av en kräftskiva. Där var folk i högform så det var bara att anpassa sig :)


Avslutade kvällen med taxipremiär till Forshaga. Det är lite bökigt att bo avsides, men men, det går ju i alla fall att ta sig hem :)

Soffan var vårt hem dagen efter och film var vår underhållning. Ja förutom när vi gick och handlade mat är klart. Robin kunde inte förstå varför vi hade så små drickor. Varför inte ta en stor liksom? Är man törstig så är man...


Kul med besök, men nästa gång försöker vi nog hålla oss i Forshaga så vi slipper resandet :)

Inga kommentarer: