fredag 29 augusti 2014

Gräs och bullar

Regn regn regn... Ja det har regnat hur mycket som helst känns det som! Det betyder att man inte kan klippa gräs. Lägg därtill att det blivit lite kallare... Det betyder att gräset växer som bara den!

Den nyinköpta gräsklipparen hade med andra ord en hel del att jobba med när den väl fick chansen att klippa! Det var så långt att det blir att snagga mattan i två omgångar för att komma ner på normal nivå igen, men skönt att i alla fall ha fått ner det en bit nu.


Jaja, hellre en grön och växande gräsmatta än en gul och ful med bara torr mossa!

Annars då? Fått inflyttningspresent av ICA :) Trevligt! Läste ni förövrigt om den där pandan som låtsades vara gravid för att få fler bullar? Riktigt roligt :D Den kanske bara missförstått det med en bulle i ugnen?
Jag funderar på att säga till Elis att jag är gravid för att lägga beslag på hela påsen... :)


Förövrigt saknar jag Esse... Jag vet, ni har hört det förr... Men jag gör ju det!


Ska börja testa att ha Grisen och Morran ute litegranna och se vad de tycker om det. Sen får jag se hur det blir med Esse, om han kan få flytta hem igen. Hoppas! Hoppas i mängder!

Inga kommentarer: