fredag 8 augusti 2014

Robin 25 år

Nu blir det att gå bakåt i tiden igen. Robin har ju nämligen fyllt 25 och det skulle såklart firas! Present hade jag fixat, men sen var det ju det där med inslagning... Det hade jag liksom förträngt, så när det var dags för det hade jag redan packat ner allt material för sådant i någon av alla flyttlådor. Det blev istället kanske det fulaste paket jag någonsin har gett bort... Men men, det är insidan som räknas har jag hört :)


Ja och Robin verkade nöjd över att få komma upp till Karlstad och se på Sabaton :) 23 augusti är det dags för både dom, Amaranthe och D-A-D att stå på scenen. Hoppas fler vill komma och titta ihop med oss! :)


Manlig kärlek rostar aldrig!?


Jag och Michelle kom fram till att duckface snart är helt ute. Det nya kommer att vara fishface!


Kom ihåg, det var här ni såg det först! ;)

Bör dock inte utföras samtidigt som man försöker dricka...


Michan, Michellin, Torsten... Kärt barn har många namn :)


Elis var nog lite nervös över att få uppleva parken i Pålsboda för första gången någonsin senare på kvällen...


Hittade många fina bilder i kameran efter kalaset :)


Jag glömde smeknamnet Apan förut! :P


Någon hade även hjälpt till att fota med kameran... Smygfotat lite i buskarna... Ehh, tack?! :P


Stiliga gossar!


Det skålades såklart för födelsedagsbarnet med både det ena och andra.


Jocke undrade om jag skulle komma nästa gång... Eller det ser i alla fall ut som det :)
Hmm, ibland har jag nog för mycket varan-tv-referenser...


Sen skulle det höjas på ögonbryn och posas. Dags för selfies!


Fishface spred sig galet snabbt!


Gött väder, god mat & dryck, trevligt sällskap = Bra kalas!


Grattis Robin!

Inga kommentarer: