måndag 23 juni 2014

Sjukstuga

Midsommar tog hårt. Det var kallt, jäkligt kallt :S Tur det var roligt, men nu är febern här :(

Jaja, fick i alla fall en liten tröst med posten till sjukstugan idag. Uppblåsbar flytväst (hurra, jag slipper min tjocka biltemaväst) och fräsig t-shirt, båda designade av Erik i Millencolin. De ingår i projektet Ga fan i våra vatten som samlar in pengar till fiskevård.


Kom även hem en lågprofils-vertikalrulle som jag visst behövde enligt Elis :)

En fördel med att vara sjuk är att jag hann kolla ikapp på några filmer som låg på vänt. 12 years a slave var riktigt bra, men jobbig att se. Inte kul att tänka på att det faktiskt är en sann historia... Se den! Men förvänta dig inte att må bra efteråt...

1 kommentar:

Tjoxen sa...

Själv kör jag med en stulen flytväst från ett SAS plan.