måndag 16 juni 2014

Andra studenten ut och spring

Slutade lite tidigare i fredags för att i alla fall hinna se veckans andra student, Mikaela, en sväng innan hon skulle iväg mot Örebro igen.


Det här ser först ut som en tämligen normal festbild med glada tjejer. Ja och så var det väl egentligen, men det är en sak som jag inte förstår.
Mimmi som sträcker upp händerna i lycka kan jag förstå.
Kan även förstå Emmelies victory-fingrar, även kända som "jag stod/satt så här".
Men Mikaela?! Woop Woop, jag kör tre fingrar upp i luften?! Tre?!?


Sen skulle det öppnas paket och hundarna hjälpte till. Det var fullt hus med hundar förövrigt. Jag gillart! :)


I ett av paketet låg någonting jag inte alls tyckte om att se...
Raggsockorna som jag hade spanat på hemma hos mamma! :S Men men, har jag tur så kommer det fler lika "snygga" :)


På tal om snygg...


Ja... :D


Avslutade kvällen hemma hos mor på traditionsenligt vis, med kattgos och fruktsallad.


Inga fel alls! Men oj vad jag saknar den där filuren! :S
Hoppas och tror att han saknar mig med för han ska alltid upp och ligga nära och gosa när jag kommer :)

Inga kommentarer: