torsdag 5 juni 2014

Ny lur och lite annat

Äntligen har jag fått en ny mobil! Massa strul var det innan jag väl fick den, men det struntar vi i nu! Nu är den ju här och jag kan äntligen få en fungerande telefon (som inte överhettas) och en som kan uppdatera appar :) Min förra var lite trött... och full...

Frågan är bara om jag vågar ha den i helgen... Ska ju träffa Jocke... Tänk om han vill hoppa höjdhopp?! :-O

Annars då?

Har börjat styra inför flytten. Ni vet sånt där mindre kul så som adressändring, uppsägningar och beställningar. Gjorde dock en mycket go beställning idag. Flyttstädning! Det får det vara värt! Är ju så jäkla tråkigt...

Insåg just att jag glömt äta middag (donat med mobilen)... Är nog dags nu :)

P.S. Om du inte har sett filmen American Hustle så tycker jag det är något du ska göra! Väl spenderade timmar! :)

Inga kommentarer: