fredag 4 april 2014

Mor på besök

Finbesök i helgen :) Moderskeppet har landat i Karlstad!

Började helgen med ett besök på Löfbergs. Jag skippade dock kaffet och tog mig en smakis... Det får man göra om man är med sin mamma...


Hemma blev det som vanligt några omgångar yatzy. Ja det mesta var precis som vanligt när jag och mor sammanstrålar :)


Det var väl bara att tacosen såg lite annorlunda ut denna gång. Jag testade tacotårtan jag tipsade om förra veckan. Varför blev min inte alls lika fin som Marias? :S


Vi brukar ofta försöka vinna storvinsten ihop också... Det gick som vanligt inte helt som vi hade tänkt... Men vi gick i alla fall plus :)


En lugn kväll... Skön kväll...

Now Viola Karlsson sleeps with the fishes... :D


Som tur är gör hon det inte på maffiasättet :)

Nej, dags att ladda batterierna så jag orkar heja fram Färjestad till vinst imorgon! Viktig match!

Inga kommentarer: