måndag 14 april 2014

Många kattbilder blir det

Grisen är alltid hungrig...
Hon vill alltid ha mat...
Hon tjatar...

Om jag kommer hem först så tjatar hon först på mig, sen sätter hon sig och väntar på Elis för att få en till att tjata på och få dubbla portioner.

Ja för hon gnäller något bedrövligt och får det att låta som att hon verkligen lider av hunger...
Slug...


Vår hall är inte bara en plats för skor och jackor, det är även en brottningsarena och en plats att öva på att sladda runt... Det är inte sällan som mattan ligger ihopknycklad åt fel håll :P


Gjorde ett försök i att pynta balkongen med fjädrar och satte upp några i nätet. Det slutade med att jag hade en galen Morran klättrandes i nätet, så de fjädrarna fick tas ner direkt :S

I helgen fixade jag istället björkris som jag kunde ha mina fjädrar i, men nja...
Vet inte om det blev bättre..
De har aldrig haft björkris tidigare...
De tror att det är mat och sätter riset i halsen :S


Träffade Esse i helgen :)


Fasligt mysigt såklart :) Men man får vara rädd om fingrarna när skinka finns med i bilden...


Eller ja, inte för att den syns i bilden här då...

Inga kommentarer: