fredag 9 mars 2012

Tippa!!!

Lite i senaste laget... Men såklart det blir tippning även i år :) Melodifestivalfinal på lördag!

Tävlingen går ut på att man tippar placering för alla 10 låtarna.
Rätt placering ger 3 poäng
En placering ifrån ger 2 poäng
Två placeringar ifrån ger 1 poäng
Längre bort ger 0 poäng
Flest poäng vinner!
Vid ett eventuellt likaläge så kommer jag nog på något bra :)

Här kan ni lyssna på låtarna i förväg.

Startordning:
David Lindgren - Shout it out
Thorsten Flinck - Jag reser mig igen
Dead by April - Mystery
Lisa Miskovsky - Why start a fire
Top Cats - Baby Doll
Loreen - Euphoria
Ulrik Munther - Soldiers
Björn Ranelid & Sara Li - Mirakel
Molly Sanden - Why am I crying
Danny Saucedo - Amazing

Så nu är det bara att skicka in en lista till mig på valfritt sätt :) Spelstopp/Ändringsstopp 10 minuter efter sista låten är spelad. Jag återkommer med min lista!

Självklart vinner man inte bara ära och berömmelse (även om det egentligen är nog) utan även ett biobesök med mig, en låda popcorn och läsk som sällskap :)

Inga kommentarer: