söndag 4 mars 2012

Ny lur på riktigt!

Sådär ja! Då har jag lagt in alla nummer (eller om jag ska vara ärlig så har jag rensat rätt friskt), laddat hem alla appar, ställt in alla signaler! Ja, för vet ni, på en Samsung kan man det utan problem! :D

Heja Samsung!
Bye bye sugiga tröga iphone! :P


Jadå, som vanligt är jag ego gällande bakgrundsbild :P

Ett stort plus till den stora klara skärmen!!

Har haft problem med att hitta ett fåtal saker men annars har övergången varit smärtfri och den här känns mycket bättre och mindre komplicerad faktiskt. Tror det här ska passa mig bättre! :)

Har även beställt skärmskydd, skyddspåse, billaddare, bilhållare och armband. Oj vad jag handlat! :-O

Mycket nöjd i alla fall och kul med nytt! :)

Nu blir det att fortsätta kolla på Vasaloppet innan jag ska flytta Camilla. Hoppas ryggen gillar att bära kartonger idag, den brukar ju strejka av sånt :S Men men, jag "har tid" att ligga i soffan och vila ikväll :)

Inga kommentarer: