fredag 30 mars 2012

En helt annorlunda torsdag

Igår var det torsdag, men inte vilken torsdag som helst utan en BRA torsdag, ja och sådana finns det inte så gott om ;)

Hittade en festival jag ska åka på: Millencolins 20årsjubileumsfestival :) Örebro den 8-9 Juni. Så då blir det camping på Gustavsvik och sen Brunnsparken och härja :)

Mitt i allt planerande för festivalen ringer även Jesper och bokar in ett besök i slutet av april. Då blir det en tur till Glaskogen för att äventyra i skogen.

Fast det där var ju bara grejer i framtiden. Det var även besök på jobbet av Mats för lite kursande så då passade vi på att gå ut på kvällen. Började med att förfesta lite på jobbet till tonerna av Eldkvarn... Mycket Eldkvarn... :S


Sen drog vi till Korriander för mat och grejer. Ja och med grejer menar jag dryck :)


Tror jag åt den krämigaste risotton i världen faktiskt... Smaskens!

Marie stack upp fingret i vädret och skrek: Kör bara kör!!! 100% Party!!!


Vet inte helt vad hon menade med det men.... ;)

Mathias var lite tveksam inför efterrätten. Var det verkligen en harbajs på hans tallrik?! :-O


Kvällens misstag: Tequiladrinken :S


Det var inget smart drag...Den smakade inte bra... Jag har kvar smaken än i halsen :S

En blöt och rolig tillställning :) Så pass rolig att inte alla var på plats imorse ;) Sen har jag haft turen att inte vara bakis och kunnat håna alla de andra som mått... ja vad ska vi kalla det... "mindre bra" :)

Nu är det bara att ladda om! Packa pilsnerkassen och gå till Elis för körvhockeykväll och sen utgång. Jag sprudlar fortfarande av energi -vad är det med mig? Hoppas det håller i sig hela helgen bara... Ser inte fram emot måndag morgon. Risken finns för den sämsta månadsleveransmåndagen i världshistorien...

Inga kommentarer: