fredag 9 mars 2012

Min tippning

Det har redan kommit in massa (läs 9) tippningar! Kul! :) Ska det bli det största deltagande någonsin i år?! Bara att ni skickar in på mail, msn, fb, sms -ja hur ni vill. Blir nog lite tight om ni skickar med vanlig post är klart...

Min önskelista ser ut som följer:
1. Sean Banan
Nej typiskt, han är ju inte kvar :(

1. Loreen - Euphoria
2. David Lindgren - Shout it out
3. Dead by April - Mystery
4. Top Cats - Baby Doll
5. Danny Saucedo - Amazing
6. Ulrik Munther - Soldiers
7. Lisa Miskovsky - Why start a fire
8. Molly Sanden - Why am I crying
9. Thorsten Flinck - Jag reser mig igen
10. Björn Ranelid & Sara Li - Mirakel

Men så här tror jag att det slutar:

1. Loreen - Euphoria
2. Danny Saucedo - Amazing
3. Björn Ranelid & Sara Li - Mirakel
4. Dead by April - Mystery
5. Ulrik Munther - Soldiers
6. David Lindgren - Shout it out
7. Molly Sanden - Why am I crying
8. Top Cats - Baby Doll
9. Thorsten Flinck - Jag reser mig igen
10. Lisa Miskovsky - Why start a fire

Inga kommentarer: