måndag 2 maj 2011

Tillslut så blev det söndag

Soffa!!! Seg... Sov massa... Bakismat...

Sen misstänker jag att jag fortfarande var full när jag tyckte det var en bra idé att följa med att fiska i blåsvädret :P


Kaxig som jag var så berättade jag om senaste gången jag var ute och fiskade när jag fick fisk direkt och sa att det var bara att säga till när det skulle dras upp fisk så skulle jag ta spöt ;)

Mycket väl -det tog inte många sekunder från att jag tog tag i det :) Haha, gött när det funkar när man drygar sig :D Eller jag menar: Det var självklart mina magiska handleder som gjorde det :P

Tydligen så räknas inte betesfisk som att man får fisk... Hmpf... Jag som var så nöjd som vann med 15-2 annars :(

Två tydligen riktigt fina abborrar fick vi upp som ni kan kika på här och på väg att packa ihop så nappade det tillslut även på mitt spö. En liten äcklig gädda bidde det.


"Vill du hålla i den?"
"Nej tack" :S

Dagens höjdpunkt: Att se någon bli så överlycklig och till sig för en fisk... :)

Ja det var helgen det... Jobba jobba jobba nu då... Invänta nästa helg... Ge mig!

Inga kommentarer: