måndag 2 maj 2011

Först så var det fredag

Började helgen med att "ta en öl på stan" -vilket med andra ord skulle kunna utvecklas som: Gå till Putte och dricka några öl för att sen gå ner till stan för att dricka mer öl, vin och mer öl :) Same same :)

Väl ute på krogen funderade jag på några saker:
1 -Vem släppte in 12-åringarna? Herregud vad smått folk som får komma in! :-O
2 -Har raggningsknepet att greppa en helt främmande persons rumpa när man går förbi någonsin fungerat? Eller egentligen: Har det någonsin funkat för en kille som knappt räcker upp till axeln på tjejen? Det lockade inte mig märkvärt i alla fall :S
3 -Har raggningsknepet att klämma en helt främmande persons axlar när man går förbi någonsin fungerat? Har folk ingen respekt för folks intima space?!? Hua... Är det verkligen ett bra första move?

Jag spenderade i alla fall kvällen inträngd mot en vägg och försökte undvika kladdande händer och kände mig fasligt gammal. Avslutade kvällen islaffsandes en kebabtallrik på en parkbänk nere vid älven -"romantik" var det någon som sa men jag vet inte det ja :P

Inga kommentarer: