torsdag 5 maj 2011

Basel

Jag tror allt att det får bli Basel... Fläskig är den, men jag tror inte att den kommer kännas för stor ändå -har ju rätt stort vardagsrum... Måste beställa imorgon bitti så jag hinner få den till nästa helg när Lisa kommer -annars har hon ingen sovplats :S och det blir mindre kul att ligga i sängen och kolla på eurovision på min minitv i sovrummet... 

Så, en vecka utan soffa... Inte så hett! Får försöka ta tillfället i akt och göra massa saker istället... Kanske jag borde ta fram den där att-göra-listan igen... Hua...

Börjar få lite separationsångest från 3-sitsen nu! Herregud, jag har ju haft den sen jag och Lisa flyttade ihop 2002 :-O Oj så många timmar jag suttit och legat där... och så många nätter jag sovit ;) Det är seriöst den skönaste jag sovit i! Överlägset! 

Annars då?

Jag vill ha helg!!! Jobba är osexigt just nu... 

Har en date med Grumsarna i helgen och så är det ju hockey att titta på :) Ni med extra soffplats får väl höra av er om ni vill ha hockeybesök ;)

Inga kommentarer: