onsdag 11 maj 2011

Se framåt!

"Nu vänder det!" ;) Visst Zäta, det vet vi ju att det alltid gör! :)

Hehe, nja, man får väl i alla fall blicka framåt mot roliga saker :)

Ikväll är det hockeykväll med Camilla (bara magen slutar bråka) och så imorgon kommer Carro på schlagerbesök. Lisa ansluter på fredag för några dagars deghäng. Även Tobbe kommer på en blixtvisit för en visning. Mycket trevligt på en gång :)

Kanske man sen borde bege sig till Pålsbodaparken om några helger?
Sen långledigt vid kristihimmelsfärd... Vad ska jag hitta på då?
Sommarfest med jobbet borde bli skoj!
Midsommar -ÄNTLIGEN ska jag tillbaka till Breven, jag satsar på att bli årets Rookie!

Haha, vilken dålig bild! Men rolig :)
Midsommar 2007 -senast jag var i Breven
Jocke övertalade mig (han frågade och jag sa ja ;) ) att följa med på sonisphere i Juli. In Flames live är ju aldrig fel :)
Så är det Varberg och wheels and wings efter det! Måste nog ha med mina Intersporttofflor i år ;)

Ja och allt detta innan semestern ens har börjat! :-O

Det blir nog rätt bra ändå... :)

Inga kommentarer: