måndag 23 maj 2011

Inlagd

Snabbversionen på de senaste dagarna: 

Febern toppade på över 40 i lördags så det blev en tur till akuten vid halv tre... Sånt tar tid...

Vid tio blev jag inlagd och slapp ta kvällspillret -istället fick jag antibiotika direkt i blodet och dessutom dropp under natten. 

Inte så obekvämt som jag trodde det skulle vara faktiskt...
Vaknade feberfri :) men de säger att det inte hade något med mina piller att göra... RIGHT... Ja inte för att jag fick prata med någon doktor då... Inte på hela dagen... ZzzzzZZZZzzzZz...

Idag har jag i alla fall fått komma hem och ska nu starta en ny pillerkur så det är bara att hålla tummarna att allt går bra denna gång :) 

Jag mår i alla fall bättre även om jag är väldigt matt... Så snart kan ni få sluta tycka synd om mig ;) Tack alla som har hört av sig (via ett eller annat sätt)! :) Uppskattat!

2 kommentarer:

Kristina sa...

Men fy fasiken! :-O Vilken mardröms UVI du fått alltså :-o

Lollo sa...

Hoppas att Du känner Dig ännu bättre nu!

Nästan tvång att Du bloggar 2-3 gånger om dagen nu så man inte blir orolig... ;)

KRAM