onsdag 4 maj 2011

Sofftankar

Modellen har jag bestämt mig för men vilken ska det bli?

Ska kika på ytterligare ett ställe imorgon men de här ligger bäst till nu i alla fall:

Basel
Zero
Vad tycker ni?

Basel är ju lite fläskigare -men kanske för mycket? Hmm...

(Lollo -man kan ha de lila kuddarna i den andra också så du måste inte välja nummer 2 bara för att ;) )

Har köpt golv till balkongen också och imorgon blir det stolar, bord och bambuvägg (så jag slipper grannarna) -Snart blir det riktigt nice här hemma :)

6 kommentarer:

Rhöös sa...

Jag gillade Basel. Föredrar den mörka men tror även att jag gillade den mest i övrigt också :)

Fina soffor båda två!

Sara sa...

Basel tror jag skulle bli bra hos dej :D

Lisa Eriksson sa...

Basel är riktigt stor asså, men gillar nog den färgen mer än den andra. därför får Basel min röst (om du inte kan hitta en i samma färg men ngt ngt mindre. eller vad vet jag)

Ass sa...

Det är klurigt alltså -jag får spana lite på färger idag också... Men det är roligt också :)

Lollo sa...

Hahahaha! Tänkte faktiskt tanken att "det är jäkligt snyggt med Lila" :)

Jag röstar på Zero. Tror färgen är mer "lättskött" när man har en Kisse som hårar.

Båda sofforna var riktigt snygga!
Ska bli kul att se vilken Du väljer!

KRAM

Ass sa...

Tänkte väl att du skulle gilla den :P

Bilderna ljuger lite, måste varit ljuset som ställt till det, för de är ganska lika i färg live...

Hmm, hmm, hmm... Jag bestämmer mig flera gånger om... :)