lördag 21 maj 2011

Feber

Jaha, då går jag in på dag 8 med feber...

Tror faktiskt att jag får feber av tabletterna -det känns ju sådär :S Det är samma cykel varje gång jag tar ett piller:

Tar en så där 3 timmar -sen kommer frossan -jag ligger verkligen och skakar.  Det håller på i en så där 3 timmar. Sen börjar jag svettas! Som en tok! Det håller på i så där 3-4 timmar. Sen är jag hyffsat normal i några timmar -men då är det dags för nästa piller -och då börjar det om :(

Det betyder väl att jag blir sjukskriven nästa vecka med :( Jag kommer få liggsår! Aja, så länge jag blir bra sen!

2 kommentarer:

Rhöös sa...

Fy så tråkigt och jobbigt för dig. Det är ju kasst att vara sjuk och att vara det så länge är ju horribelt. Hoppas verkligen att du blir bättre snart!

Lollo sa...

Stackars Dig! <3

Det är ju inte bra att gå med feber så länge...
Låter inte bra att det kanske är tabletterna som gör så att Du får feber :(

Massor med Krya på Dig Kramar!