torsdag 11 februari 2010

Surf****

Jag vet att flera tycker jag är sur och grinig nu... Men 12 utespelare... Då spelar man inte på 3 backpar!!!

Så jävla tråkigt...

Så kan de hitta på vilka ursäkter de vill om att träna uppspel och bla bla bla. Så mycket bättre kommer de inte bli inför de sista två matcherna... Sen när man spelar mot folk som är så dåliga att backarna inte ens har bollen för att göra uppspelen, för vi anfaller hela tiden -vad är då poängen?

"Nej men för två år sen testade vi att spela på tre forwardspar och det gick inte bra, så vi kan inte göra det igen" -Nej det vore ju farligt när vi vinner matchen med 23-0... Det hade nog förändrat matchbilden radikalt...

Jag blev varmare av att ta på mig överdragskläderna än att spela matchen...

Nej, så jäkla tråkigt... Jag vill spela i ett riktigt lag igen! Riktiga träningar med tanke bakom... Fler träningar... Fys (Ja faktiskt till och med det saknar jag ;) )...Uttagningar till match... Taktik... Coachning!

Aja, match i Sverige på söndag! Då jäklar :D

Inga kommentarer: