onsdag 3 februari 2010

FVM

Roade mig på facebook förut och såg några som lagt ut vilken kändis någon sagt att de var lik -som profilbild. Jag ville ju inte vara sämre(?) utan fixade till min bild: Farbror Vattenmelon :D

Funderade först varför jag blivit liknad vid honom... Tänkte först att det kanske var pga uttalandet "jag är så dum i huvet, helt körd" -men sen kom jag på det, och ni kan ju helt tydligt se andra (läs fler ;) ) drag nedan:

Astrid?

FVM?

Jag menar: Glasögonen, Mössan, Formen... Ja :D Vilken dubbelgångare!!! :)

P.S. Måste köpa en riktig kamera! Mobilblixten och jag är inte sams... Inte alls... :( Ja, och jag har eldat "lite" i kaminen så det är därför jag går i linne -inte bara för at få visa hud ;)

2 kommentarer:

Lisa Eriksson sa...

Snygg mössa ^^

Ass sa...

Förstår att du är avundsjuk på den ;) Tänk om du haft en så snygg... :D