lördag 27 februari 2010

En helt vanlig fredag

Jag skulle tro att min fredag börjar som så många andras:
En tur till butiken, handla lite... Få se, vad ska ätas? Ja det får bli tacos det! ;)
Hem, laga mat, kanske ett glas vin... På med tv:n...

Det är här min fredag blir annorlunda. Istället för att softa och vila upp sig efter arbetsveckan och ladda för helgen så blir det ett glas vin till, ett till och sen är det igång :) Ut och supa, slåss och ragga killar förståss... Ja nog för att jag alltid misslyckas med de två sista punkterna, men men... :)

Trilla hem på natten alltför dragen, kasta kläderna över hela huset, däcka i soffan efter att ha skrivit onödiga sms och facebookinlägg... Vakna upp efter bara några timmar och byta till något tecknat... Pusta och frusta lite... Ångest när man tänker på gårdagen...

En helt vanlig fredag i mitt liv...

Tror att jag snart måste testa att ha en Svenssonfredag istället... Fast... Jag har ju jäkligt kul när jag kör på min variant :D

Inga kommentarer: