fredag 12 februari 2010

Sporthelg

Ibland är jag en katastrof på det där med att planera, men när jag verkligen vill -då kan jag! :)

Fredag:
-Jobba och sen direkt vidare till mor
-Få mat och fruktsallad och sen powernap inför OS-invigningen kl 3

Lördag:
-Vakna upp och inse att jag somnat ifrån invigningen redan innan Sverige tågat in
-Äta den framdukade frukosten och sen dra vidare till Linköping för att samåka med IBF för att se matchen mot Antvarden
-Hinner lagom hem (ja eller till Linköping) sen för att gå till nästa innebandymatch, LIBK-Skoghall
-En kort matpaus innan backhoppningen drar igång som uppvärmning inför hockeyn.
-Somna framför tv:n med OS på

Söndag:
-Vakna upp och inse att tv:n fortfarande står på. Debattprogram -inte så intressant.
-Zappar runt tills jag hittar någon sammanfattning från gårdagens OS
-Iväg för att själv spela match
-Hämta upp Lina som ska med till Larvik
-Mellanlanda hos mor för ytterligare matintag innan roadtrippen börjar till tonerna av sportradion

Personligen tycker jag att jag är grym på att planera ;)

Åh, äntligen OS!!! :D

1 kommentar:

Magnus sa...

Låter som en ypperlig sporthelg! :)