torsdag 25 februari 2010

10 saker jag gillar?

Hittade den här artikeln på aftonbladet...


Det är alltså det här jag ska leta efter, det här som jag gillar (i smyg)...

Nja... Jag vet inte?!?

1. Skäggstubb
Nja, alltså, njej, det är ju det här med hår alltså... Inte min grej...

2. Nördighet
Okej, den kan jag erkänna! Man behöver någon som fixar allt det där man inte själv förstår sig på! Datorer, bilar, koppla sladdar och sånt...

3. Hårigt bröst
NEJ NEJ NEJ NEJ!!!

4. Flitig bokläsare
Det stuntar jag fullständigt i! Men har han några serietidningar så är jag nöjd :)

5. Gråter till filmer
Så länge han är okej med att jag kan vara lite känslosam till film så gör det mig inget om han inte grinar

6. Sjunger med i låten medan man dansar
DANSAR??? Här ska inte dansas något... Om jag inte får redbull är klart... Men det är mer studsning... Ja och då sjunger man inte... Vrålar är nog mer rätt...

7. Grått hår
:S Kanske är för ung för att gilla det... Nej, där blir det nej...

8. Att vara svettig efter träning
Hmm, är inte alla det?!? Ananrs har man väl inte tränat ordentligt? Hoppas killar gillar tjejer som är det i alla fall, annars är jag rökt :S

9. Glasögon
Det är ju inte så att jag väljer bort de med bra syn... :S "Ledsen killen, du ser för bra"

10. Sportdåre
Helt klart!!! :) Vad skulle vi annars prata om?!?

Så, vad blev det? Jag håller inte med om så mycket... Inte ens i smyg... Är jag konstig? Hjälp mig Bullen!

2 kommentarer:

Torbjörn sa...

Riktiga män har hår på bröstet, det är bara barn som saknar hår på bröstet ;-)

Ass sa...

Jag ser ingen annan lösning, jag får bli en cougar :D