söndag 3 maj 2015

TBT

Brukar inte ha med datorn när jag bara åker en kortare period till mor, men denna långhelg hade jag det för att kunna blogga under tiden. Då glömde jag såklart sladden för att föra över bilder från mobilen, så det blev inga inlägg ändå :( Sorry!

Men men, har passerat 200.000 läsare (enligt blogger) under tiden :) Kul att ni hänger med än!

Aja, Hjortkvarn var det i alla fall :) Eller faktiskt så började jag med att stanna i Pålsboda för fika hos Lars och Barbro. Fyndade även på ICA som fortfarande hade kvar must i glasflaska :) Vill nog inte räkna efter hur många jag drack i helgen... Det är ju så gott! :D


Kom i alla fall till Hjortkvarn redan på torsdagen men skippade brasa i förmån för att kolla igenom gamla fotoalbum. Ja och det passar väl på en torsdag som ju numera är ihopkopplat med återblickar (tbt).

Bjuder på några favoriter, som från detta besök hos farfar Hugo och bonusfarmor Signe. Fasligt tjusig plyschoverall hade jag och verkar skapligt nöjd, kanske över just det :)


Inte lätt att vara lillasyster när storebror snor saker för en... Han ärvde ju en gammal säng av mig senare, men det var dock som tur var inte denna :D


Uppklädda gänget när mamma fyllde 50. Kunde inte föra mig i kjol då heller så jag bjöd på troschock! Jocke är så där härligt avslappnad som bara han kan och jag och Jesper får hålla i Christian som försöker krypa iväg.


Kanske är ovant att se mig i kjol och rosetter i håret, men om ni kikar på knät så ser ni även ett nytt skrapsår som jag skaffat mig tidigare under dagen när jag cyklat omkull, faktiskt på grund av kjolen. Då är det kanske mer likt mig :)

Sist ut en bild på min kusin mitt i lussebaket. Alltså färgerna! :D


Trevligt med nostalgi då och då :)

Inga kommentarer: