fredag 28 september 2012

Inget fredagsmys direkt

I helgen har jag som sagt mor på besök :) Den startade på bästa sätt för henne! Efter en promenad fick hon träffa sin idol: Jonas Kruse! :D Jag skulle lämna tillbaka mitt matchställ så det passade ju utmärkt att mamma kunde följa med och träffa personen som fått henne att börja kolla på rally. (Okej, hon kanske tittade lite innan han blev min tränare också om jag ska vara helt ärlig, men det låter bättre på mitt sätt ;) )

Efter en kärvänlig kram gick vi återigen hemåt för lite soffhäng. Esse spatserade vanatroget upp till soffhörnet där han och jag brukar ligga och mysa på kvällarna. Han började stångas och pussas, som han brukar göra innan han lägger sig tillrätta kurrandes på bröstet, men mamma var inte alls lika förtjust i det som jag är :P Vad ska han upp i ansiktet för hela tiden?!


Annars då? Jo vi har hunnit med lite yatzy, vinna 30 kr på triss och fikat. Soft kväll, men inte så mysig då, i alla fall inte för Esse ;)

Inga kommentarer: