torsdag 27 september 2012

Helloween i april

Nej det är inte Halloween som har bytt månad för sitt firande, det är Helloween som kommer till stan nästa år för konsert :) Biljetterna har precis släppts och jag kunde inte låta bli att köpa direkt! :) De är ju ändå gruppen bakom en av de tre låtar jag valde om jag bara fick lyssna på tre låtar till i resten av mitt liv: Keeper of the seven keys.


För er som inte vet är det här typ 80-talshårdrock. Här hittar ni dom på Spotify.

Efter att ha lyssnat in er förstår jag att ni också vill ha en biljett! Det hittar ni här. Då kan ert kylskåp bli lika fint som mitt!


Boende löser vi :) Kom och härja med mig! :)

4 kommentarer:

G sa...

Åh! Avundsjukan!

Ass sa...

Det är bara att boka det! :)

G sa...

Vet inte riktigt hur mitt liv ser ut så långt fram i tiden, så jag törs inte boka upp mig på det. :S

Ass sa...

Får hoppas att det finns kvar längre fram :)