onsdag 13 januari 2010

Ytterligare klagomål

Jaha, då har det återigen kastats glas i stenhus, bävrar i trähus -ja vad ni nu brukar kalla det :P Men ja, jag kan ju inte helt säga emot... Det stämmer ju att det verkligen är hög tid för ett inlägg!

Ursäktsrapport varför jag inte bloggat:
Svenskbesök från Linköpingskontoret
Soffhäng med jobbfolk
Kurs på jobbet

Mycket socialt med andra ord :) I like!

Nu har jag redan planerat helgen!!! Jag är så duktig på det här med planering alltså... :P

Slappofredag i Larvik, innebandy+rövvänslördag i Karlstad som sen via ett matstopp hos mor går vidare till tjejhängslördagkväll i Linköping! Innebandysöndag fortsätter efter det innan det blir kattupphämtning inklusive matstopp och hemfärd.

Lugn helg ;) Hehe, tur att jag tycker om att åka och göra saker :)

Annars då? Jag är glad :D Mycket positiva saker nu... Skön känsla...

5 kommentarer:

Lisa Eriksson sa...

Fin helg asså, Gör Sverige på två dagar så där :)

Ass sa...

Det går undan när jag väl kör igång :D

Tobbe Ö sa...

Innebandy även på lördag om du ändå är i Karlstad? :)

Karlstad - LIBK kl 13...

Ass sa...

"Innebandy+rövvänslördag i Karlstad" -det innebär även innebandy och just den matchen :) Kommer du? :)

Tobbe Ö sa...

Givetvis! Ska plåta de nya "korplirarna"...