tisdag 19 januari 2010

Innebandyhelg

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för avsaknaden av inlägg de senaste dagarna, men det var en dinosaurie som kom och stampade på min dator så jag har helt enkelt inte kunnat...

Får bli en snabbgenomgång av helgen:
Hängde med Camillass och kollade några matcher
Karlstad -LIBK 8-6
Karlstad - Endre 2-1 sd (Ia spelade)
Tjejhäng hos Pet på lördagkvällen som laddning inför söndagens matcher
IBF - Finspång 6-1
IBF - Solfjädern 5-1 (Jag har bloggat lite i helgen i alla fall :P )
Ja det var väl typ det ;) Mycket innebandy -precis som jag vill ha det!

Spelade själv matchen mot Finspång och ÄNTLIGEN gick det bra i IBFs tröja! :D Fick till och med ett "Asbra" från en av motståndarna efter matchen -vilket kan kännas som en överdrift när jag tänker efter, men just då kändes det grymt skönt att höra. Behövde en egoboost! Ibland är det tungt att spela i herrlag och alltid vara långsam och "dålig"...

Helgens höjdpunkt var nog att IBF snodde åt sig serieledningen :D Lite extra kul att det var mot Solfjädern... Eller kanske Lisas utvisning för hands kan ta priset då hon helt enkelt greppade bollen någon sekund :P Inte en okej utvisning ;)

Idag var återigen en skitdag på jobbet... Saknar den där tiden då jag tyckte det var kul att åka till jobbet... Hmpf... Kanske vänder... Vilken dag som helst nu :P

Några saker jag tänkt på:

Varför nyser ofta katter när de åker bil?

Det är väldigt få bilar som kör med gult ljus nuförtiden... Är det så få gamla bilar ute på vägarna?

Esse har slutat försöka gå ut sen dörrflytten. Är det för att han är så dum att han inte hittar till dörren längre?!? :S Har jag en så korkad katt... Hmm... Fast han är ju rätt smart när det gäller att öppna dörrar är klart...

En sista sak:

Önskar att jag hade belysningen i Lisas hiss hemma. Oavsett hur sunkig man egentligen ser ut och hur hängig man känner sig så ser man bra ut i det ljuset! Efter en hisstur där känns allt mycket bättre :)

2 kommentarer:

Lisa Eriksson sa...

Min hiss är en bra uppladdning för trippeln lixom :)

Ass sa...

Haha, ja har man dessutom supit lite så är man asläcker :D Bara att gå ut och hämta hem någon ;)