söndag 3 januari 2010

2010 -då...

Jaha, imorgon ska då "nya livet" starta... Då börjar mitt nya år... Fjantigt att försöka förändra sig? Töntigt med nyårslöften? Nja, jag skulle nog säga att det är en bra grej att försöka förbättra sig -oavsett när man startar och om då nyår får en att dra ur tummen ur arslet så ja, då är väl det bra :)

Problemet är att jag inte helt vet vad jag vill förändra, eller hur jag vill göra... Vet inte helt hur jag ska formulera mig...

Hmm...

Jag ska försöka skaffa mig en plan. Vad vill jag göra nu framöver? Hur vill jag ha det?
-Jag och planering hur ska detta gå?!?

Sen ska jag försöka acceptera att alla inte är lika felfria som jag ;) Nej men seriöst -försöka vara mer förstående och ha mer tålamod...
-Det här blir nog den svåraste... :S

Vill även försöka komma i någelunda form igen. Jag vill kunna orka som förr...
-Jag tar tillbaka det, den här blir värre ;)

Märker nu att jag började alla "löften" med att "jag ska försöka" -Allt för att vara safe ;)

Inga kommentarer: