fredag 1 januari 2010

Nyår

Då var nyårsfirandet avklarat! Blev en ganska soft tillställning med mycket roliga filmklipp, skålande och skrålande. Efter tolvslaget blev det pulkaåkning -eller snarare tefats-, snowracers- och stjärtlappsåkning :) Några bilder lyckades jag knäppa men seriöst, jag måste köpa mig en kamera -blir tokig på blixten på mobilen!!! GAAAH!!!

Trillade hem framåt 5 -till mammas glädje?!

Mitt favoritklipp från igår är denna noshörning som tror att han är en motorcykel :D

Liten översättning med det viktigaste för de som inte kan danska:

Jag är en liten motorcykel -Det är jag!
Det tror jag i alla fall att jag är...
Varför är det inte någon som kör mig?
Jag är en motorcykel!

Oj, här står en rejäl motorcykel!
Jag kanske bara är en trehjuling...

Åh, vad är det som ligger där? Bajs? Det äter jag!

Idag då? Ja kanske jag ska komma på några nyårslöften... Ja, för ingen börjar väl hålla sina nyårslöften idag? Då måste man ju få slappa, äta skräpmat eller vad man nu lovat sig själv att inte göra... Nej, mitt nya år börjar på måndag... Men vad ska jag ha för löften -det är det som är frågan då... Hmm... Ska klura på den... Annars blir det att plöja igenom några filmer och spela tv-spel... Life is good ;)

Sist bjuder jag er på en bild från köksfönstret nyss. Är man i Hjortkvarn så är man :)

Inga kommentarer: