lördag 23 januari 2010

ICQ

Roade mig med att titta in på mitt ICQ konto idag. Nu blir ni yngre läsare lite fundersamma och undrar vad jag pratar om... Men det ska jag berätta för er! Det fanns en tid innan msn. Jag vet, det låter helt otroligt! ;) En tid då ICQ var det som gällde och det var så man höll kontakten med folk. Jag förstår att det kan vara svårt att föreställa sig...

I alla fall...

Skulle se om det fortfarande fanns något liv där -hade ändå rätt lång lista där... Det var faktiskt EN kvar på ICQ :D Kan tänka mig att han har något liknande Miranda som samkör kanske...

Miranda... Det var grejer det... Då kunde ingen snoka i fred :D

4 kommentarer:

Michelle sa...

hur unga är dina yngre läsare om till och med jag som är ynka 17 år på tisdag vet vad ICQ är?=D

Ass sa...

Du är faktiskt bara 16 :P Flera dagar till ;)

Men nja... Kanske jag har några yngre läsare?!? Hmm, vem fasen skulle det vara?! :-O

Michelle sa...

Ja men jag skrev ju faktiskt 17 på TISDAG! du får ju höra upp!=D

Ass sa...

Jag hör dåligt... Jag är gammal....