söndag 5 april 2015

Påsklov

Verkar som att det inte bara är jag som tagit påsklov utan även min kamera. Eller så har hjärnan tagit så mycket lov att den glömt att fota. Aja, oavsett är det tråkigt med inlägg utan bilder, så jag får sno några bilder från runkeeper och Kim :)

Började påsklovet i Hjortkvarn och sov ut ordentligt. 10,5 timme! Seriöst?! När sov jag så länge sist? Har det hänt? :-O

Strosade sen runt elljusspåret med mor och nu börjar det bli skönare att vara ute och röra på sig igen. Kanske ska återuppta den där löpgrejen snart... Kondition är ju bra att ha har jag hört...


Åkte sen till Linköping för fest hos Lisa och passade även på att träffa Camillass Pallass, ja alltså Camilla och Palle, dagen efter :) Mycket trevligt alltihop och som alltid när jag är där förbannar jag mig själv över att jag inte åker oftare längre. Behöver mer fritid!

Påskafton blev det påskmiddag hos Kjell, Susanne och Kim och vi testade Kims selfiepinne. Jag insåg att det inte var något för mig för man måste ju vara stabil på handen. Jag skulle inte lyckas få en enda bild som inte var suddig :S


Nu blir det mer släkthäng innan det bär av till Forshaga igen. Ja och så byta däck... Snark! Tur jag har min bror :)

Inga kommentarer: