torsdag 8 januari 2015

Jorden runt

Fick fasligt mycket från min önskelista både på jul och när jag fyllde år, men det var en sak som fortfarande stod kvar efter högtiderna som jag fasligt gärna fortfarande ville ha: En jordglob

Ja och ni vet väl alla att det inte är en riktig jul utan ett God Jul Astrid önskar Astrid?! :)

Tada!


Nu kan jag sitta och snurra min glob och drömma om resor jag kommer och inte kommer att göra!

Kul att det har kommit snyggare glober än de som fanns när man var mindre. Jag minns min fräsiga, främst ljusblåa kreation, som faktiskt också hade lampa i sig. Fint skulle det vara ;)

Vill du också köpa en jordglob så finns det fasligt många på jordglob.se.

P.S. Ja, det är jag som syns i globen när jag håller bort taklampan för att inte få alltför mycket speglingar. Den var inte särskilt lättfotad... Ja och vem vill vänta tills det finns dagsljus och fota?! :P

P.S.2. Ja, julstjärnan i granen är fasligt sned. Jag har gett upp på den...

Inga kommentarer: