lördag 7 november 2009

Things to do today

1-Plocka ur sommardäcken som jag åkt runt med i bilen en vecka nu.
Det har varit så dåligt väder att jag inte velat bli blöt och nerkyld för att flytta ur dom...

2-Packa upp väskorna från Sverigeturen.
Jag kom ju bara hem i måndags, så jag har inte hunnit...

3-Plocka ner tvätten som jag hängde upp innan resan -alltså för över två veckor sen
Jag har ju inte behövt ställningarna till något annat och jag kan ju gå runt... Stör ju bara mig och ingen annan...

4-Plocka ur det som inte behövde in i kylskåpet från matkassen jag inhandlade igår
Ja men vaddå, det klarar sig ju i påsen...

5-Städa, det var visst ingen som gjorde det innan resan heller
Återigen, det stör ju bara mig...

6-"Bätta rent" eftersom jag råkade spilla lite julmust i måndags
Ingen dör ju av en liten fläck :)

Det här med att skjuta upp saker, det är min grej det ;)

3 kommentarer:

Torbjörn sa...

Hellre lite skit i hörnen än ett rent helvete :-P

Lisa Eriksson sa...

Du är rolig :)

Och bra på att skylla ifrån dig med :D

Ass sa...

Tobbe -Helt sant :)

Lisa -Det var i alla fall inte bara mitt fel ;)