torsdag 12 november 2009

Ris och Ros

Dagens ros:
Till de lastbilschaufförer som blinkar så man vet i förtid när man har omkörningsläge :) Mycket uppskattat!

Dagens ris:
Till de som åker och helljusar mig i arslet! GAAAH!!! Ser du bakljus -blända av! Jag ska fasen skaffa en ljusramp, men sätta den åt andra hållet så jag kan blända tillbaka!!!

Skönt att jag inte blir så upprörd i trafiken...

Förövrigt så hoppas jag att ingen avlyssnar min bil. Om någon nu mot förmodan skulle göra det tycker jag synd om personen i fråga som får höra försök till sång som mer är högt skrålande i falska toner och med inte alltid hundraprocentig text... Inte konstigt att jag spelar så högt i bilen förövrigt -annars hör jag ju mig själv ;)

4 kommentarer:

Lisa Eriksson sa...

Det där var ju en bra ide om att ha lysen i baken :)

kan man sätta på när någon kör för nära med (råkade jag ut för häromdagen)

HAHA

Ass sa...

Tur du inte har bil nu så du slipper det ;)

Anonym sa...

Alla kan sjunga men alla kan inte sjunga rent! Det spelar ingen roll för sång frigör endorfiner och ger energi! Perfekt när man kör bil!
Sjung på!

Ass sa...

Sing-a-long :D