onsdag 4 november 2009

Buuhuu

Synd om mig idag:
1 Det är kallt
2 Det snöar
3 Jag är trött
4 Jag är hungrig
5 Min hud är torr och frasig
6 Jag har tjejveckan
7 Jag har urinvägsinfektion
8 Dessutom har jag bara tråkiga saker att göra ikväll

Men inge kul att sura! Hur ska jag få det att bli lite mindre synd om mig?
1 Tända en brasa
2 Dra ner persiennerna
3 Sova middag efter punkt 4
4 Föra ostmackor och oboy till magen
5 Sola (har jag faktiskt redan klarat av)
6 Äta choklad, ganska mycket tror jag...
7 Dricka mer oboy (fanns ingen bra juice i affären :S men så länge jag dricker så...)
8 Läsa de två serietidningarna som råkade följa med hem från affären och skjuta upp allt jag borde göra till en annan dag

Nu känns det bättre :)

2 kommentarer:

Tomas sa...

Snö är en BRA sak!

Ass sa...

Snön kan väl hålla sig i skidbackar? Eller helt plötsligt bara vara där -bortskottad från min bil....