fredag 27 november 2009

Tacksam

Vilken härlig släkt och underbara vänner jag har :) Trots att jag jobbat alltför länge och inte har något släktfika att se fram emot -utan bara ska dröna i soffan ikväll (kanske jag till och med ska tvätta) -är jag mycket nöjd med min födelsedag (än så länge) :)

Stort tack till alla som hört av sig på alla möjliga sätt :)

Lite extra tack till super Carro för den enorma chokladleveransen (som var det som glömde sig i tidigare nämnda paket) och Berra och Karina för det fina uppstorade kortet :)

Jag är långt borta men just idag känns det som att många var mycket nära i hjärtat i alla fall!

(Så säger de att jag inte kan vara djup, känslosam och visa det -Pyttsan... ;) )

Dagens bonus blev en flaska äkta bubbel som tack för insatsen på ett slitigt projekt på jobbet -Man tackar! :)

Nej om jag skulle ta och betala lite räkningar och dra igång en tvätt... Jag vet hur man firar ;)

Inga kommentarer: