onsdag 5 oktober 2016

Pusheen

Det tar tid när man beställer från Kina, och ni vet ju hur bra jag är på att vänta... Jag hade med andra ord nästan väntat mig sönder och samman efter denna "stuffed & plush animal"!


Se på den katten!!! Så söt! Trots att den bara har tre ben... Hur tänkte de där?!?


Men det där stuffed vet jag inte riktigt om jag kan hålla med om :S


Fick köpa kuddstoppning innan Ellys present var redo.


Eller hon fick den inte riktigt på en gång, först behövde jag låna den för att fota katt på moped! :D


Nästan lika snygg som originalet :)


Efter det blev hon i alla fall en lycklig kattägare!


Eller hon har faktiskt en riktigt gosig katt sen innan, men den kan man inte skriva saker på.


Jag har knappt skrivit några dumheter på den... Knappt alls...

Inga kommentarer: