fredag 28 oktober 2016

Powerwolf

Efter att min bror bokstavligt pratat hål i huvudet på mig (fick som synes skavsår av telefonen) styrde jag förra fredagen mot Kumla för att möta upp Jocke. Konsert stod på schemat och Powerwolf skulle stå för musiken.


Vi tog tåget till Örebro där vi hämtade upp en kebab och fortsatte sedan hem till Tobbe som hade förfest/inflyttningsfest.

Nuförtiden kan man tydligen sjunga singstar med mobilen som mick! Moilen kändes dock fasligt känslig, för jag var inte alls bra... Som tur var så var de andra inte heller bra :)


Tummen upp för förfest!


De flesta ville iväg för att se förbandet Civil War, så det blev en kort förfest ihop med de andra.


Tobbe var dock snäll och väntade på mig och Jocke en sväng så vi hann smälta maten (läs: dricka ikapp). Troligen ville han vara snäll för att han var så glad för sin inflyttningspresent :P


Jocke var taggad!!!


Sen blev det Frimis med varulvar blandat med kristallkronor... Lite udda mix, men bra var det :)


En toabild var såklart ett måste!


Första ordentliga festen på dryga året kändes dagen efter... Hua... Aldrig mer ;)

Inga kommentarer: