måndag 31 oktober 2016

Klockrike

För ungefär en vecka sedan drog jag och Elly på ytterligare en roadtrip. Vi började med att åka till Klockrike igen där det först var en slags reunion.


Jag, Tobias och Mathias delade ju kontor i Karlstad tidigare och Marie var väl inne några gånger om dagen och kollade till oss :) Nu har alla 4 fått barn i år, så då tyckte vi det passade bra med ett barnkalas!


Det var väl alltid någon av barnen som gnällde under träffen, men de höll sig i alla fall hyfsat lugna när vi försökte föreviga alla samtidigt. Det här med att titta in i samma kamera samtidigt och så får vi jobba lite mer på... :P


Jag stannade kvar en dag till så jag hann hänga mer med Marie, Jack och Bob-Winston. Det var fasligt blåsigt och regnigt på slätta :S Tur sällskapet var trevligt :)


Försöker bearbeta Elly så att hon ska bli hundkär. För jag kan ju inte säga nej om hon vill ha en hund... ;)


Än så länge verkar hon gilla hundar i alla fall, så min plan verkar funka!

Inga kommentarer: