tisdag 29 december 2015

Jul i Värmland

Fortsatte julfirandet med att åka hemåt igen på juldagsfest med ett gäng kompisar och annandagssläktmiddag med Elis släkt. Hans farbror hade till och med fixat med en julquiz som jag fick äran att vara med och vinna. Faslig tur det så jag slapp visa mig som dålig förlorare inför släkten :P

Annars då? Planerar nyår, men jag är lite dålig på att få tummen ur och faktiskt fixa det som ska göras. Behöver väl få mer tidspress på mig antar jag :P

Snön har i alla fall kommit så det finns hopp för snölekar som det brukade vara på tidigare års nyårsfiranden :) Trivs förövrigt fasligt bra i vårt hus :)


Ja just, har sett nya Star Wars nu! Vad ska man säga om den då... Man får det man kan förvänta sig :) Lite väl billiga/löjliga skämt på sina håll, men kul att få en fortsättning på storyn. Fast nu väntar man ju bara på nästa film... :S

Inga kommentarer: