fredag 18 december 2015

Gran och grann

Det här med att köpa en smal gran gick precis som tidigare: Mindre bra :S Men tyckte den var så tät och fin att den ändå fick följa med hem! :)


Börjar förövrigt förstå varför Elis har så många kulor att hänga i granen. Hans logik när han gick med på att slänga EN trasig kula var nämligen: Då kan jag ju köpa en ny KARTONG med kulor! :)

Jag verkar ha smittat av mig gällande att köpa julklapp till sig själv. Detta bete trillade nämligen hem till Elis från just honom själv. Ett bete av Vero lures i oldshool-klassen under Suncity predatorshows baitbash som nu såldes via "karma-auktionen" där alla pengarna gick till UNICEF, barn på flykt.


Det ska tydligen inte fiskas med utan bo i vitrinskåpet bland alla andra granna saker, men det är faktiskt helt okej för mig :)

Nu är bara frågan: Undrar vad jag får av mig själv till jul... :P

Inga kommentarer: