onsdag 2 december 2015

En tur till Linköping

Tar och spenderar några dagar i Linköping nu utan att direkt ha något mål förutom att hänga och umgås med folk :) Ja och så äta meny 5 på kebabbaren är klart :P

Fick finfina present av Lisa när jag kom också ;) Serier, choklad och leksak -Hurra!


Julkalendern har dragit igång också och jag och Lisa har såklart varit uppe för att se det på morgonen. Så här efter två avsnitt är jag fortfarande skeptisk... Inte egentligen till programmet i sig, men programmet som julkalender. Jag vill ha en story och juligt. Sen gillar jag inte att Erik Haag ALLTID skriker... Men intressant och lite skoj är det ju ändå. Får se vad som händer framöver.


Så har jag varit till jobbet en sväng och hängt. Är man då inte på sin plats kan man få platsen pyntad...


Jenny hade fixat fika dagen till ära också :) Bortskämd är vad jag är!


Sen var det dags för Lisa att inkassera en av alla hennes vinster på senaste tiden. Hon vann ju Mellotippningen i våras och nu var det dags att inkassera biobesöket -inklusive popcorn såklart!


Hunger Games 4 blev det, vilket blev lite dumt, märkte jag i efterhand -för jag hade inte sett trean (vilket jag trodde) :S Men jag tror att jag fick med mig det mesta ändå faktiskt :) Dagens tips dock: Se inte de sista minuterna!

Inga kommentarer: