onsdag 25 april 2012

Sparka boll

När jag ändå hade vägarna förbi (första försäsongsträningen i Grums igår) så stannade jag till hos familjen Dunér. Satt ute i solen och njöt lite. Är det våren som kommer nu? :) Det skulle ju inte skada direkt...

Jag och Philip spelade fotboll och faktiskt, trots gummistövlar, så sparkade han rakare än vad jag gjorde :-O Kan ha något med hans tåpajsteknik att göra?! ;)


Lars, som kanske inte har överdrivet sportintresse (om ens något), började bli lite orolig. Tänk om han vill börja spela fotboll när han blir stor! Men då får jag väl ta och ställa upp ;)

Snart tillökning på gång där förövrigt! Undrar vad det blir... Jag tror på en tjej... Spännande!

1 kommentar:

Kristina sa...

Ja, han brås nog på sin mor ;-) Jag spelade mycket fotboll "i min ungdom". Enda sporten som jag verkligen tyckte om. Jag spelade hellre än bra kan man säga :-D
Men japp, jag ser en liten Beckham i honom... såklart!