måndag 2 april 2012

Jobbigt

Trötter idag! Har visst härjat runt hela natten, säkert orolig över att någon skulle kunna komma in i lägenheten när jag sov. Lite obehagligt är det faktiskt.

Blev riktigt nervös när jag kom hem från jobbet och möttes av ett "hamrande" i lägenheten. Esse kom som vanligt och mötte mig så det var inte han. Var det någon inne i lägenheten? :-O Motvilligt gick jag ändå in för att se vad det kunde vara. Då var det bara ventilen i badrummet som hamnat snett och stod och vickade fram och tillbaka :) Kände mig rätt fjantig då... :)

Men sen till kvällens än mer jobbiga händelse! Jag inser att helgens gäster läst mina serier, vilket såklart är helt okej, men vilken oordning de lämnat det i! De var inte längre sorterade efter märke ens... Vissa låg till och med åt helt fel håll! :-O Förstå så jobbigt för en med asperger light ;)

Inga kommentarer: